preskoči na sadržaj

Srednja škola "Vladimir Gortan" Buje

Login
Anketa
Što vam je najvažnije u školi?






Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 12. 2014.

Ukupno: 306947
Ovaj mjesec: 1541
Ovaj tjedan: 244
Danas: 80
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt zavičajne nastave "Idemo na ples!"
Autor: Petra Bošnjak, 16. 11. 2017.

U sklopu javnoga poziva Istarske županije za podnošenje projektnih prijedloga iz zavičajne nastave učenici i profesori naše škole, pokrenuli su projekt pod nazivom "Idemo na ples!". Temeljni je cilj projekta istražiti aspekte kulture okupljanja i provođenja slobodnog vremena mladih 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća na području Bujštine. Multidisciplinarnim se pristupom žele obuhvatiti različiti vidovi provođenja slobodnog vremena u navedenom razdoblju, s posebnim naglaskom na večernja druženja i izlaske. 

 


U pripremnoj će fazi istraživanja profesori uključeni u projekt provesti pripremne radionice na kojima će učenike upoznati s predmetom istraživanja i svim etapama njegove realizacije. Učenici će pod vodstvom mentora istražiti postojeću literaturu i provesti terensko istraživanje koje uključuje provođenje intervjua s ispitanicima ciljne skupine te prikupljanje video, audio i fotografskog materijala. Učenici uključeni u medijsku skupinu popratit će sve etape istraživačkog procesa koji će u konačnici rezultirati stvaranjem kratkog dokumentarca o istraživanom fenomenu. U završnoj se fazi projekta predviđa tiskanje informativne brošure te organizacija multimedijalne izložbe.
Etape projekta možete pratiti na našoj facebook stranici.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju